שוק הנדל"ן ההרצלייני פורח, מלבלב ואינו מפסיק לעלות לאורך מעל לעשור האחרון. כידוע לכל תושב הרצליה, בשוק הנדל"ן ההרצלייני לדירות 3 ו-4 חדרים, בעיקר כאשר הן ממוקמות באזור הרצליה הירוקה, באזור רחוב אלתרמן המבוקש או הרצליה הירוקה המערבית, קיים ביקוש עצום. ולכן, עדיף להיעזר בשירותיו של משרד תיווך מקומי מקצועי, שיסייע לכם למקסם את הפוטנציאל הפיננסי הטמון בדירה עבורכם, בעלי הנכס. מצד שני, גם אם אתם בצד המתעניין ברכישת דירה, אף לכם חשוב להסתייע בשירותיו של משרד תיווך הרצלייני מנוסה ואמין, על מנת להקדים ולהגיע לדירת חלומותיכם, בטרם קונים אחרים יחטפו אותה.

מהו האתגר הקיים במכירת דירות גדולות, בתים פרטיים או קוטג'ים?

הביקוש הקיים כיום בשוק הנדל"ן לדירות גדולות או לבתים צמודי קרקע נמוך פי כמה מזה הקיים לדירות הקטנות יותר וזאת בשל כמות הרווקים, הסטודנטים והמשפחות הצעירות המעוניינות ברכישת דירה באזור הרצליה. פלח שוק זה, כמובן שאינו נזקק לדירות ענקיות או לבית פרטי בשלב זה של חייו, ולכן, כאשר יחפש את הדירה הראשונה שלו לקניה, יוכל להסתפק בדירה קטנה יותר, אשר תמלא את צרכיו בנקודת זמן זו ואף מספר שנים לאחר מכן.

ומכאן – מתחילה הבשורה הטובה שלנו!

כולם מתבגרים, משתדרגים, מתקדמים בחיים!

כיום, רק חלק זעיר מרוכשי הדירות גרים עד סוף חייהם בדירה הראשונה שלהם. עם השנים, המשפחה גדלה, רמת החיים עולה והצורך בדירה גדולה (או בבית פרטי) לא מאחר להגיע. בשלב הזה, כשישנו כבר יותר מילד אחד והתקציב המשפחתי הופך לקבוע ולגבוה יותר מבעבר, רוב המשפחות מחפשות דירה גדולה יותר, דירה באזור איכותי יותר (או שניהם גם יחד). זהו השלב שבו מרבית האנשים מוכרים את הדירה הקטנה הראשונה שלהם, ובכסף שהם מקבלים עבורה, הם משתמשים כבסיס למימון העצמי במעבר לדירה החדשה שלהם.

כך או אחרת,

בין אם אתם מתכוונים למכור דירה באזור הרצליה הירוקה או לקנות דירה שם,

אתם זקוקים ל-OK – תיווך ושיווק נדל"ן, משרד נדל"ן בוטיקי, העושה שימוש בטכנולוגיה מתקדמת לצורך שיווק נכסים, ועבורו – השירות הוא מעל לכל!